In de loop van de jaren heeft S&PM mogen werken voor een groot aantal bedrijven en instellingen. S&PM heeft bij verschillende opdrachtgevers bijgedragen aan de kwaliteit en continuiteit van facilitaire organisaties en diensten. Lees meer over onze opdrachten.
Opzetten en managen van een nieuwe facilitaire organisatie.
Consultancy ten aanzien van een verdere professionalisering van de facilitaire organisatie.
Invulling van meerdere managementfuncties ten behoeve van Essent Retail op het gebied van front-office dienstverlening en facturatie.
Uitvoering van kwaliteitsmetingen ten aanzien van front-office dienstverlening met behulp van Mystery Visits ten behoeve van de hoofdkantoorlocaties in Amsterdam e.o.
Consultancy ten aanzien van een verdere professionalisering van de facilitaire organisatie.
Ontwikkeling van een strategische planning en efficiencyverbetering voor de facilitaire organisatie.
Rotterdam Facilitair locatiemanagement voor meerdere klanten.
Uitvoering van interne telefonische bereikbaarheidsonderzoeken.
Uitvoering van kwaliteitsmetingen ten aanzien van front-office dienstverlening met behulp van Mystery Visits ten behoeve van meerdere locaties in Enschede.
Uitvoering van meerdere projecten waaronder de aanbesteding van de cateringdienstverlening en een evaluatie van het gemeentelijke aanbestedingbeleid en advies Afdeling Facilitaire zaken.
Aanbesteding van de grondstoffen voor de cateringorganisatie.
Uitvoering van VSR Schoonmaakcontroles.
PHD, accountUitvoering van kwaliteitsmetingen ten aanzien van front-office dienstverlening met behulp van Mystery Visits ten behoeve van het Provinciehuis en training van de front-office medewerkersancy.
Begeleiding van diverse projecten waar onder het outsourcingsproces van facilitaire organisatie.
Diverse werkzaamheden ten behoeve van de afdeling Business Solutions.
Strategische planning, aansturing en reorganisatie van de facilitaire organisatie.
Het aansturen en verder doorontwikkelen van de facilitaire organisatie, begeleiding van het herhuisvestingsproces van het hoofdkantoor en het uitbesteden van het print- en postproces.
Advies in diverse aanbestedingstrajecten.
Voor de afdeling Facilitymanagement heeft S&PM gedurende een jaar een interimmanager ingezet in de rol Teamlead Domein Services.
Het voeren van het programmamanagement ten aanzien van renovatie en herinrichting van de centrale bibliotheek aan het Spui.